Etapele realizarii analizei de risc la securitate fizica

Ca orice proiect exista cateva etape pe care ti le prezentam pe scurt:

Etapa 1

Se va stabili o intalnire cu administratorul firmei, intalnire care are loc de regula la sediul firmei pentru care este necesara evaluarea. In cadrul acestei intalniri, in conditiile in care se stabilesc conditiile de colaborare, se va semna si contractul in baza caruia se va realiza analiza.

Etapa 2

Este reprezentata de stabilirea ordinii de desfasurare a operatiunilor necesare pentru analiza de risc la securitate fizica a locatiei in cauza. Administratorii societatii vor trebui sa sustina evaluatorul din toate punctele de vedere, punandu-i la dispozitie documentatia necesara pentru a efectua analiza si a realiza si acel raport de evaluare.

Etapa 3

Presupune intocmirea analizei propriu-zisa, la acea evaluare realizata prin recunoasterea si explorarea spatiilor obiectivului/locatiei analizate.

Etapa 4

Evaluatorul va prezenta raportul final de evaluare cu privire la riscurile la securitate fizica, alaturi de recomandarile aferente, raport care va fi semnat de catre reprezentantii societatii pentru a confirma luarea la cunostinta a informatiilor prezentate.


Google Map